Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wyciek Płynu chłodniczego przez otwór w karterze;
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 22:25, 10 Lut 2012    Temat postu:

nie wiem czy da rade Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:34, 10 Lut 2012    Temat postu:

Jest to bardzo mocny klej więc myślę, że da radę.Smile Ale nie wiem czy nie zakłóci on pracy zapłonu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 22:43, 10 Lut 2012    Temat postu:

kup nowe magneto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pią 22:49, 10 Lut 2012    Temat postu:

nie klej tego.. kup nowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:54, 10 Lut 2012    Temat postu:

Niestety nie stać mnie na nowe magneto... A poza tym do mojego rotax'a nie ma na necie zbytnio koła magnesowego(ogólnie częsci). Lecz nie sądze aby trzeba było od razu nowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 23:04, 10 Lut 2012    Temat postu:

ciężko z takim czymś stwierdzić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:07, 10 Lut 2012    Temat postu:

siwy_1994 napisał:
ciężko z takim czymś stwierdzić

No to jest tylko to pęknięcie. Jakby tam kapnoł Dla pewności kleju to by się chyba nic nie stało...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:55, 03 Mar 2012    Temat postu:

Odświeżam. A więc wymieniłem uszczelniacz od strony koła magnesowego, poskładałem wszystko i.. dalej to samo. Kopci, odpala dopiero po przysłonięciu ręką gumy od filtra. zdjełem drugi dekiel od strony sprzęgła w celu oglądnięcia drugiego uszczelniacza, Ale ku mojemu zdziwieniu nie ujrzałem go.! Mam na myśli, że zostało to złożone tak, że od środka silnika (od strony wału) siedzi simering a od strony sprzęgła po odkręceniu pokrywy widoczne jest łożysko. Czy tak ma być? nie ma być czasami odwrotnie???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:11, 04 Mar 2012    Temat postu:

Czy może to być w dalszym ciągu nieszczelność komory korbowej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:31, 25 Mar 2012    Temat postu:

Ponownie odświeżam. Otóż Silnik jest po rozbiórce. Złożony na nowo na nowych uszczelkach, simeringach, oringach itp. Czyli nie ma już mowy o nieszczelności. Kompresja jest bdb. Gdy przyłoże rękę do krućca od gaznika i wystarczy, że poruszam ręką koło magnesowe to wyraźnie zasysa mi dłoń do środka.Lecz problem nadal nie ustał. Nadal trzeba zatykać całkowicie gaznik od strony filtra aby odpalił. Lecz raz udało się po chwili kręcenia rozrusznikiem że załapała bez zatykania gaźnika ręką. Gdy ją odpalę już to jedzie bdb, nie muli jej ale to też do czasu. Po przejechaniu kilkuset metrów moto robi buuu i gaśnie. Myślałem, że to za mało paliwa w baku, lecz dolałem 2 litry i dalej było to samo. Moto ogólnie ma moc tylko po przejechaniu pewnej odległości robi buuu i staje. Poczekam taz z minutę i odpali na popych i znów przejedzie te kilkaset metrów i tak w kółko. Wiem, że to nie będzie to, że tłoka łapie bo nie czuć żadnych oporów gdy kręce rozrusznikiem ani nic. Gdy gaśnie w wężyku jest paliwo full więc to nie kranik. Więc co to może być??? Myślałem, że może ten problem gaśnięcia to zapłon, ale w którą stronę mam go ustawiać? przyśpieszać czy opózniać??? bardzo proszę o pomoc.!

EDIT:
Aha i dodam, że po uszczelnieniu silnika problem z kopceniem ustąpił. Nie kopci już takim białym, intensywnym dymem tylko spalinami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macgaywer94 dnia Nie 11:33, 25 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin