Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zablokowane koło RS 125
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barti607
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 7:39, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Lałem wcześniej tego castrola power racing 2t, mam także castrola do skuterów w czerwonej butelce pół syntetyczny, skoro mówicie że to wina oleju teraz naleje tego drugiego. Tylko w końcu jaką dawkę wlac aby było akurat? I czy przez to że juz 2 razy zatrzymało silnik mogło się juz coś stac? Motor chodzi jak chodził.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Nie 10:05, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Zmiana oleju nie pomoże. Stosowanie mniejszej dawki oleju też nie. Zdejmij górę i sprawdź. Nie ma dużo roboty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barti607
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:48, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Koroviov - jedyny porzadny gość. Okej rozkręce i sprawdzę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Nie 11:30, 15 Wrz 2013    Temat postu:

waldorm napisał:

(...)a nie jakies skuterki czy komarki w których dociera do przez pierwsze 50km 30km/h potem 50km/h itd... Bez jaj... Tak takiego motocykla nie dotrzesz zwłaszcza stosując więcej oleju... I zapewn lejąc jeszcze olej z wyższej półki...(...)DOCIERANIE i pierścienie na tłoku i powierzchnia cylindra muszą się DOTRZEĆ (czyli zetrzeć cienką warstwe)

A tak w ogóle to, że wybuliłeś na remont silnika 1000zł i to jeszcze z meteorem to nie skomentuje....(...)


x2 Dokładnie^^ A wgl to kto wymyślił, że mz nie trzeba kręcić żeby to jechało to chyba nią nie jeździł Razz to silnik wysokoobrotowy

Nie ogarniam, toć remont z meteorem to maksymalnie 4 stówy, a nie kurna tysiąc, facet zrobił cię w chuja Very Happy Ja bym rozebrał, wyczyścił, zalał wszystkie płyny i mieszanke 1:50
W silniku rs nie ma żadnej filozofii, dajesz cylinder do wbicia tulei w motor-techu, dopasowywujesz tłok, składasz zalewasz i pyrkasz normalnie OMG takie trudne? To nie ma być moto do jeżdżenia w motogp tylko do jeżdżenia po drodze więc na co se utrudniać i bulić hajs?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Nie 12:16, 15 Wrz 2013    Temat postu:

barti607 napisał:
Lałem wcześniej tego castrola power racing 2t, mam także castrola do skuterów w czerwonej butelce pół syntetyczny, skoro mówicie że to wina oleju teraz naleje tego drugiego. Tylko w końcu jaką dawkę wlac aby było akurat? I czy przez to że juz 2 razy zatrzymało silnik mogło się juz coś stac? Motor chodzi jak chodził.



Nie czaje kto Ci powiedział żeby olej zmieniać? Toć ja tylko powiedziałem, że dzisiejsze nie pozwalają docierać a nie zeby zmieniac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barti607
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:57, 15 Wrz 2013    Temat postu:

SzymonRS125, 400 stówki to za szlif z tłokiem, a ja wymieniłem korbę, simmeringi wału, łożyska skf najlepsze itd. Same uszczelki silnika 150 zł.
To jak wypale to paliwo to mówicie nalać 1:50 i problem powinien zniknąć, czy juz coś jest do wymiany?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Nie 13:07, 15 Wrz 2013    Temat postu:

po co wypalać ? dolej czystej benzymy tak by było 1:50 i git ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Nie 13:08, 15 Wrz 2013    Temat postu:

No to widzę, że oszczędziłeś na jednej z ważniejszych części Very Happy Na tłoku Very Happy


koroviov mówi Ci od początku tematu żebyś zdjoł góre i to ocenil, poniewaz nikt tutaj nie jest jasnowidzem a meteor tak czy inaczej znany jest z tego ze potrafi puchnąc Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barti607
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:36, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Ja poprostu kupiłem meteora bo niemiałem nic do niego, przed tym remontem też miałem meteora bez najmniejszego problemu chodził i był katowany i nic nie puchło Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Nie 13:50, 15 Wrz 2013    Temat postu:

No to ile miałeś na nim przejechane?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika

PostWysłany: Nie 14:15, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Barti na co Ty liczysz ? Już parę osob ci napisało ze masz ściągnąć cylinder i zobaczyć gładź cylindra jak i tłoka a Ty tylko to swoje. Meteor dany na tuleje to złe połączenie. Na twoim miejscu kupił bym vertexa/wossnera za 300 zł i mieć spokój.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barti607
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:24, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Dobra jak będe miał chwile rozbiore.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Pon 7:57, 16 Wrz 2013    Temat postu:

Panowie, weźcie pod uwagę, że Barti nie robił tej tulei sam gdzieś w piwnicy przy pomocy pilnika Wink tylko oddał to fachowcowi, który ma sporo pochlebnych opinii wśród użytkowników rotaxa. No może oprócz kilku wpadek. Piotrek - właściciel Motor-Techu zna się na rzeczy i wie jakie właściwości ma Meteor. Wg. mnie powinien zrobić tuleję z większym luzem, lub odradzić zastosowanie tego tłoka. Skoro zgodził się wykonać remont z zastosowaniem Meteora to część odpowiedzialności spada również na niego.
A może wszyscy błądzimy bo Bartiemu dolega coś innego niż zacierający się tłok?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barti607
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:41, 16 Wrz 2013    Temat postu:

Koroviov nie rozbierałem silnika, ale zauważyłem znów jedną dziwną rzecz. Jeździłem dzisiaj, i jeździłem znowu po te 8-9 tys obrotów 100 na godzine nawet czasem był ciskany momentami 110, ale srednio 90-100 non stop przez 7 km i żadnych objaw puchnięcia, tylko że było to na 5tym biegu a nie na 6. Zapewne jak bym załączył 6 i tak jechał to wkoncu by stanął, a ciskany na 5 był tak non stop i żadnego puchnięcia a wczesniej przez te 7 km odrazu stawał gdy na 6 się tyle jechało. Ktoś wie o co tu chodzi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Pon 19:57, 16 Wrz 2013    Temat postu:

Wez pod uwage ze na 6 biegu jesli nie zwiekszysz obrotow to ma ciężej... Poprostu nie ma siły... No i wez pod uwage ze na dotarciu motocykl nie ma takiej mocy jaką powinien mieć bo są przedmuchy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin