Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zablokowane koło RS 125
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barti607
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:00, 13 Wrz 2013    Temat postu: Zablokowane koło RS 125

Witam! Otóż wczoraj spotkała mnie dziwna niespodzianka.
Podczas jazdy zablokowało mi koło na chwile, silnik momentalnie zgasł, pusciło, zjechałem na pobocze, odpaliłem i pojechałem dalej.

Czy ktoś wie czego to przyczyna?

Aprilia 300 kilometrów po remoncie szlif tuleji nowy tłok korbowód łożyska wału simmeringi itd. Jechałem przy 7 - 8 tys obrotów 100 na godzine a tu taka niespodzianka. Proszę o pomoc. Teraz chodzi normalnie tak jak chodziła nic się nie zmieniło, ale boje się dalej szybciej jeździc. Dawka oleju na dotarcie 1:25. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika

PostWysłany: Pią 12:04, 13 Wrz 2013    Temat postu:

Było juz 15234563471 razy używajcie funkcji szukaj a nie zaśmiecacie forum takimi samymi tematami !!!

Tłok spuchł albo łożyska na wale złapało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pią 12:08, 13 Wrz 2013    Temat postu:

Holew napisał:
Było juz 15234563471 razy używajcie funkcji szukaj a nie zaśmiecacie forum takimi samymi tematami !!!

Tłok spuchł albo łożyska na wale złapało.


x2

I jeszcze jedno jeżeli robisz taką mieszanke to pozdro.. powinna być 1:50.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Pią 12:18, 13 Wrz 2013    Temat postu:

Może Barti nie jest dzieckiem neostrady i szukanie sprawia mu trudność. Mógłbyś wrzucić link skoto go już skrytykowałeś.
A propos mieszanki,to niby dlaczego 1:50? Tez nie umiem korzystac z funkcji "szukaj".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barti607
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:13, 13 Wrz 2013    Temat postu:

Aprilia jest na dotarciu i dlatego leje 1:25. Dozownik odłączony tylko mieszam z benzyną olej. Jak wleje 1:50 to się zatrze mądralo. A jak by złapało łożyska to raczej motor już by tak nie jezdzil, a jezdzi tak samo. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Pią 13:25, 13 Wrz 2013    Temat postu:

barti nie zatarło się by się. Nie zmienia się ilości mieszanki przy docieraniu poniewaz to ZAPOBIEGA docieraniu.... Właśnie o to w tymwszystkim chodzi żeby moto się troche przytarło podczas docierania bo 1 warstwa na cylindre ma sie zetrzeć z pierścieniami Smile Bo myślisz, że dlaczego polecaja hamowanie silniiem podczas docierania? Bo wtedy się najlepiej dociera Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pią 14:38, 13 Wrz 2013    Temat postu:

barti gamoniu, tłok ma się docierać a nie ślizgać, a na takiej mieszance chuja sie dotrze bo jest za dużo oleju znaffco.

PS. Aktualnie sam docieram Wossnera, mieszanka 1:50 i nie docieram jak ciota(do 5k rpm). Jeżdżę normalnie, aktualnie mam zrobione 90km i już dostała 10k rpm Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TeDeX dnia Pią 14:39, 13 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Pią 15:03, 13 Wrz 2013    Temat postu:

Barti, skoro już wiesz, że jesteś gamoniem Wink to zrób coś dla siebie i poszukaj informacji o docieraniu silników dwusuwowych gdzieśpoza internetem, a przynajmniej poza forum. Tym forum. Nagromadzenie niedorzeczności jakie można tu przeczytać ciągle przekracza moją wyobraźnię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barti607
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:34, 13 Wrz 2013    Temat postu:

Gamonie to jestescie wy po 1. Pierwszy lepszy mechanik powie ze do 2t wysokoobrotowego na dotarcie 1:25. Jak lejesz 1:50 na dotarciu i jezdzisz ,, normalnie" to powodzenia w remoncie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Pią 16:45, 13 Wrz 2013    Temat postu:

hahaha. Nie obrażaj się Bartus. To był taki żarcik i to bynajmniej nie pod Twoim adresem. Poczytaj, popytaj innych mechaników, zdobądź wiedzę, a potem sam zdecyduj. Zarówno zbyt "tłusta" jaki zbyt "chuda" mieszanka ma swoje minusy. Musisz wybrać.
Kolejną kwestią jest co dla ciebie oznacza "normalnie" w odniesieniu do jazdy. Ale chyba odeszliśmy od tematu. Sorry za offtop.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez koroviov dnia Pią 16:46, 13 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pią 17:07, 13 Wrz 2013    Temat postu:

koroviov, widze że w każdym temacie kozaczysz, jaki to z Ciebie zawodnik, mechanik itp. ale jakoś nigdy w Twoich postach nie widziałem żadnej porady dla użytkownika potrzebującego pomocy. Skoro i w tym temacie zacząłeś to oświeć mnie i napisz mi jak docierać 2t.

PS: Dziwne że nie zaproponowałeś mi wyścigu..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Pią 20:02, 13 Wrz 2013    Temat postu:

TeDeX, pierw musi Rysia objechać ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barti607
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:11, 13 Wrz 2013    Temat postu:

Stwierdziłem, że na tym forum nie ma co zakładać więcej żadnego tematu. Tu po prostu siedzi kupa dzieciaczków. TeDeX myślisz że świecisz swoją wiedzą ? Robiłem szlif u człowieka który zajmuje się tymi rzeczami już 15 lat, powiedział że oleju na dotarcie nigdy nie za dużo, a ty mi gadasz że 1:50 wystarczy, zadzwoń do pierwszego lepszego mechanika, wątpie żeby powiedział Ci 1:50 do wysokoobrotowego silnika. I proszę tutaj bez gamoniów, ani "znaffców", bo sami gówno za przeproszeniem wiecie o tych silnikach i ich docieraniu. TeDeX, może odrazu po remoncie wyjechać z garażu dać do 10 tys rpm i oleju w ogóle nie dolać? Zastanówcie się co piszecie. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pią 22:25, 13 Wrz 2013    Temat postu:

Nie dziwie się że Twój mechanik "kazał" Ci lać 1:25, skoro zajmuje się tym 15lat to widać pozostały mu nawyki z komarków, motorynek itp.


PS:

Cytat:
I proszę tutaj bez gamoniów, ani "znaffców", bo sami gówno za przeproszeniem wiecie o tych silnikach i ich docieraniu. TeDeX, może odrazu po remoncie wyjechać z garażu dać do 10 tys rpm i oleju w ogóle nie dolać? Zastanówcie się co piszecie. Pozdro



Sam zacząłeś rzucać mądralami itp więc teraz sie nie spinaj Laughing I skoro my nie wiemy nic o tych silnikach to po chuj zadajesz tu pytania?, zostań na forum i pomagaj innym userem, a nie jesteś zwykłym pasożytem co ma problem wbije na forum otrzyma odpowiedź i potem spierdala z forum i wchodzi dopiero gdy znow cos sie zepsuje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TeDeX dnia Pią 22:33, 13 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barti607
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:37, 13 Wrz 2013    Temat postu:

to lej dalej to swoje 1:50, zobaczymy jak długo pojeździsz, oleju nigdy za dużo. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin